Subject: Veemajandust ja veeproove puudutavatest andmetest ja andmeteenusest
From: "Alar Mik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Maarja Kudrjavtseva" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 15:49:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Küsimus Terviseameti poolt kogutavate andmete andmeteenuste osas seoses
veemajandusega

Soovin käesolevaga teada, kas Terviseamet pakub avaandmeid või
andmevahetusteenust seoses vee-ettevõtetelt edastatavate andmetega,
veeproovidega, vee kvaliteedinäitajatega. Uurin teenuste kohta põhjusel,
et süsteemide andmeid liidestada Viimsi valla loodud VAAL süsteemiga
(https://vaal.viimsi.ee/map). Koondame hetkel kõiksugu veemajanduse ja
keskkonnahoiuga ja keskkonna seirega seotud andmeid, et tekitada koondinfo
kuvamine VAAL kaardimoodulil. VAAL võimaldab avatud kihte ja ka
asutusesiseseid kihte (millistel on AK märkega teave, nt erinevad
kaitsealused liigid). Palun anda tagasisidet milliseid andmeteenuseid
veemajanduse, veenäitajate jms ÜVK valdkonnas Terviseamet võimaldab.

Kui teil hetkel pole andmevahetusteenust, kas mõni selline teenus on
arendamisel?

Lugupidamisega

ALAR MIK

abivallavanem

Viimsi Vallavalitsus | keskkonna, planeerimise, kommunaal- ja
ehitusvaldkond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | +372 60 28 804, GSM
56 456 352